Auf Wiedersehen

I'm off to Berlin!

Kommentarer
Postat av: Beccs

Alltså den där frisyren passar dig så himla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-02 @ 12:02:13
Postat av: Det här är dagens bedrift

Detta var vad jag tänkte skriva: "När kommer du hem?" Men sen insåg jag att du med största sannolikhet inte går in på din blogg från Berlin och svarar på bloggkommentarer..hehe. Men jag vågar inte sms:a och fråga för det kanske kostar megahegamassa för dig att ta emot mitt sms..såå nä. Jag hade i och för sig kunnat maila men jag tänkte att du nog ser det här lättare än bland alla dina hundratals mail. Jag kan också fråga någon annan som säkert vet när du och the gang kommer hem. M.e.n. jag är asocial ganska mycket nu för tiden men jag vill i och för sig träffa dig.

Poöngen med detta meddelande: Ring mig när du kommit tillrätta hemma i Sverige! Jag saknar dig.

Förresten håller jag med Beccs, trots att jag inte har någon aning om vem hen är.

Oj...det var nog allt. Och mer än allt.

Over and out.

/din vän A

Postat av: E

*tusentals mejl kompis, tusentals mejl...

Ni är så fina båda två! Tack tack tack!

2011-01-07 @ 18:06:53
URL: http://canoneosfemhundrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0